فیشیال جوش زیر پوستی چیست؟

فیشیال جوش زیر پوستی را در این مقاله از سایت “آوا اسکین کر” بررسی خواهیم کرد. اگر جوش صورت یا آکنه دارید، احتمالاً همیشه به دنبال درمان آن هستید. به همین دلیل استفاده از روش های موثر درمانی برای آن می تواند تا حد زیادی باعث پیشگیری و بهبود جوش های صورت شود. در نتیجه باید به نحوه انتخاب فیشیال مناسب برای پوست و نوع محصول مورد استفاده دقت شود. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با فیشیال جوش زیرپوستی بیشتر آشنا شویم:

فیشیال جوش زیر پوستی

فیشیال شامل انواع روش‌های درمانی برای تمیز کردن پوست صورت و بهبود ظاهر آن است. افراد می‌توانند از یک متخصص مراقبت از پوست به این منظور کمک بگیرند. به طور کلی می‌توان گفت اگر دچار جوش‌های سرسیاه و آکنه ‎های خفیف هستید، فیشیال جوش زیر پوستی می‌تواند به بهبود آن کمک کند. افرادی که آکنه‌های التهابی شدید دارند، باید در انجام این کار دقت زیادی داشته باشند. آکنه‌هایی که با قرمزی و درد همراه هستند در اثر فیشیال وضعیت بدتری پیدا می‎کنند و تشدید می‎شوند. بنابراین، اکیدا توصیه می‌کنیم قبل از این کار با پزشکتان مشورت کنید و با نظر او کار فیشیال را انجام دهید.

مراحل فیشیال جوش زیر پوستی

پاکسازی

در مرحله پاکسازی برای پوست‌های چرب و مستعد جوش باید از پاک‌کننده‌های مناسب استفاده شود. ژل‌های پاک‌کننده و تونرهای مناسب پوست چرب بهترین انتخاب هستند.

لایه برداری

لایه‌برداری یکی از مراحل فیشیال جوش زیر پوستی است که به دو صورت فیزیکی و شیمیایی انجام می‎شود.

لایه برداری فیزیکی: برای لایه‌برداری فیزیکی از یک اسکراب استفاده می‌کنند و پوست را با آن مالش می‏دهند. این کار برای پوست‌های چرب و جوش‌های سرسیاه مفید است، اما برای آکنه‌های التهابی مشکل ایجاد می‌کند و باعث بدتر شدن آن می‏شود.

لایه‌برداری شیمیایی: روش دیگر فیشیال جوش زیر پوستی لایه‌برداری است. در این روش از ترکیبات شیمیایی حاوی اسیدهای هیدروکسی استفاده می‌شود. استفاده از این روش برای پوست‌های مستعد آکنه بهتر است و نتیجه مطلوب‎‌تری دارد.

بیشتر بدانید: روتین پوستی منافذ باز

فیشیال جوش زیر پوستی چیست؟

تخلیه جوش و چربی های پوستی

تخلیه چربی‏ های پوستی یکی از مهم‏ترین مراحل فیشیال برای درمان جوش است. اگر این مرحله توسط فرد بی‌تجربه انجام شود، می‌تواند وضعیت آکنه را بدتر کند.

نور درمانی

LED یک نور درمانی است که می‌تواند ضایعات التهابی یا غیرالتهابی آکنه را کاهش دهد و به بهبود وضعیت بیمار کمک کند.

ماسک ضد آکنه و جوش

محصولاتی که برای کار فیشیال مورد استفاده قرار می‎گیرند، حاوی مواد ضد آکنه هستند. موادی چون عصاره درخت چای، اسید گلکولیک، اسید سالیسیلیک و … که باید به آرامی بر روی پوست استفاده شوند تا نتیجه مطلوبی داشته باشند. دقت داشته باشید، ماساژ پوست ملتهب می‌تواند باعث تحریک بیشتر پوست شود و وضعیت آن را بدتر کند.

مزایای فیشیال جوش زیرپوستی

در صورتی که مشکلی برای استفاده از فیشیال نداشته باشید می‌توانید از مزایای آن استفاده نمایید و پوستی شاداب و سلامت را به خودتان هدیه دهید. مزایای فیشیال را در قسمت زیر آورده ایم:

  • فیشیال، سموم و باکتری‎های موجود در پوست را پاکسازی کرده و با حذف سلول‌های مرده باعث باز شدن منافذ پوست می‎شود. پاکسازی عمیق پوست مشکلات پوستی را کاهش می‌گردد و باعث جوانی و شادابی پوست می‌گردد.
  • این روش روند افزایش سن و پیری را کند می‎کند. ماساژ صورت یکی از مراحل فیشیال است که باعث بهبود خون‌رسانی و اکسیژن‌رسانی شده و با تولید کلاژن بیشتر، خاصیت کشسانی پوست را افزایش می‌دهد.
  • فیشیال مشکلات پوستی ماننذ جوش‌های سرسیاه و سر سفید، زخم‌ها و لکه‌های ایجاد شده در اثر آکنه را کاهش می‎دهد.

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *