درمان پف زیر چشم با فیشیال

درمان پف زیر چشم چگونه امکان پذیر است؟ همانطور که می دانید پوست اطراف چشم بسیار نازک بوده و علائم اولیه پیری در آن نمایان می شود. به همین دلیل دور چشم و خطوط اطراف آن به راحتی دچار چین و چروک شده و حساسیت بالایی دارد. در نتیجه امروزه از روش های مختلفی برای محافظت از پوست اطراف چشم استفاده می گردد. در این مقاله از سایت “ آوا اسکین کر” قصد داریم با روش درمان پف زیر چشم بیشتر آشنا شویم:

درمان پف زیر چشم

پوست اطراف دور چشم بسیار نازک است و به دلیل حساسیت بالایی که دارد باید با احتیاط به آن رسیدگی کرد. همچنین چشم ها ناحیه حساسی است و در صورت بروز مشکلی بینایی فرد دچار آسیب میشود. فیشیال تخصصی پف زیر چشم باید توسط فرد ماهری انجام شود تا هیچگونه عوارضی رخ ندهد و تنها عمل جوانسازی انجام شود. در این فیشیال می توان از طریق ماسک و مواد مغذی توسط دست یا از طریق دستگاهی چون لیزر فرکشنال و آر اف پف زیر چشم را کاهش داد و آن را درمان کرد.

فیشیال پف چشم چه مزایایی دارد؟

نحوه انجام فیشیال بستگی به نوع پوست، سن مشتری و درخواست مشتری دارد. فیشیال روشی است که منجر به بهبود پف دور چشم، بهبود چروک های پنجه کلاغی اطراف چشم، سیاهی دور چشم و غیره میشود. داشتن چشم هایی جذاب و عاری از مشکلات پوستی در افزایش اعتماد به نفس هم تاثیر دارند. به همین دلیل نسبت به جوانسازی و پاکسازی تخصصی پوست اطراف چشم کوتاهی نکنید. رسیدگی و تامین مواد مورد نیاز پوست به زیباتر شدن چهره و در نهایت افزایش اعتماد به نفس کمک بسیاری می کند.

بیشتر بخوانید: بهترین سن استفاده کرم دور چشم

درمان پف زیر چشم با فیشیال

فواید فیشیال دور چشم برای کاهش پف آن

  • فیشیال دور چشم می‌تواند پوستی صاف، روشن و نرم را برای شما به ارمغان بیاورد.
  • آبرسانی پوست دور چشم به طور مناسب یکی از فواید مهم فیشیال در چشم است.
  • برخی از روش‌های فیشیال دور چشم باعث لیفت پوست این ناحیه شده و چین و چروک را از بین برده و رنگ پوست را یکنواخت‌تر می‌کند.
  • مواد مورد استفاده در فیشیال دور چشم سلول‌های فیبروپلاست را تحریک کرده و میزان ترشح کلاژن و الاستین در پوست ناحیه دور چشم را افزایش می‌دهد. این اتفاق باعث کاهش پف زیر چشم، چین و چروک و رنگ پوست در این ناحیه می‌شود.

از چه موادی در فیشیال پف زیر چشم استفاده ی شود؟

  • هیالورونیک اسید: این ماده به افزایش هیدراتاسیون و خاصیت ارتجاعی پوست ناحیه زیر چشم کمک کرده و چین و چروک را از بین می برد.
  • ویتامین C: این ماده به تولید کلاژن، کاهش چین و چروک و یکنواختی رنگ پوست اطراف چشم کمک می‌کند و در هر فیشیال دور چشم استفاده می‌شود. نتیجه نهایی استفاده از سرم های حاوی این ویتامین، پوستی روشن‌تر، محکم‌تر و انعطاف پذیرتر در دور چشم است.
  • کرم‌های آنتی اکسیدان موضعی: این کرم‌ها در فیشیال دور چشم باعث تقویت بافت، افزایش کلاژن و الاستین، کاهش خطوط ریز، چین و چروک و پف و از بین بردن تیرگی زیر چشم استفاده می‌شود.

آیا فیشیال دور چشم دردناک است؟

در حین انجام فیشیال، درصورت استفاده از روش‌های تهاجمی، متخصص پوست را بی حس می‌کند. پس از انجام فیشیال دور چشم ممکن است دچار قرمزی، التهاب و خارش شوید که در طی 3 الی 7 روز از بین می‌رود.

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *