بهترین سن استفاده کرم دور چشم

بهترین سن استفاده کرم دور چشم

بهترین سن استفاده کرم دور چشم چه زمانی است؟ از چه سنی کرم دور چشم را استفاده کنیم؟ همانطور که می دانید نواحی اطراف چشم، ظریف ترین و حساس ترین قسمت پوست بدن می باشند. برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک بایستی قبل از سنین پیری از کرم های مناسب برای دور چشم استفاده شود. در این مقاله از سایت” آوا اسکین کر” قصد داریم با بهترین سن استفاده کرم دور چشم بیشتر آشنا شویم:

بهترین سن استفاده کرم دور چشم چه زمانی است؟

مراقبت از پوست اطراف چشم به دلیل ظریفی و حساسیت بالای آن، اهمیت ویژه ای دارد. از بهترین روش های مراقبتی برای این نواحی از پوست، استفاده از کرم های دور چشم است. کرم های ضد چروک با داشتن مواد مرطوب کننده و انواع ویتامین های مورد نیاز پوست مانند  A، C، E می توانند نقش مهمی در سلامت بافت نواحی دور چشم داشته باشند. به همین دلیل مراقبت از دور چشم ها در سنین کم می تواند تاثیر بسیاری داشته باشد. استفاده از کرم مناسب دور چشم  از سن 20 سالگی به بعد می تواند بافت پوست را محکم تر کرده و از ایجاد چین و چروک جلوگیری کند.

اهمیت استفاده از کرم دور چشم چیست؟

از آن جایی که احتمال بروز چین و چروک و تیرگی پوست در اطراف چشم بیش از دیگر نواحی صورت بوده و خشکی پوست این ناحیه سریع‎‌تر از بقیه نقاط اتفاق می‌افتد، استفاده از کرم دور چشم برای جلوگیری از این عوارض بسیار مناسب است. همچنین در اطراف چشم غدد چربی وجود نداشته و به همین دلیل خشکی در این ناحیه از پوست زود تر رخ می دهد.

فواید کرم دور چشم چیست؟

مهم‌ترین فواید کرم دور چشم شامل موارد زیر است:

  • کمک به تغذیه و رطوبت‌رسانی پوست
  • جلوگیری از تیرگی دور چشم
  • کاهش پف دور چشم
  • محو کردن خطوط ریز اطراف چشم
  • جوان‌سازی پوست
  • مراقبت از پوست در برابر نور خورشید

بهترین سن استفاده کرم دور چشم

مهم ترین ویژگی های کرم دور چشم برای سنین مختلف

بهترین سن برای استفاده از کرم دور چشم یا به عبارت دیگر بهترین سن برای شروع استفاده از کرم دور چشم از همان حدود ۲۰ سالگی است. کرم دور چشم برای سنین 25 تا 30سال باید خصوصیات زیر را داشته باشد:

  • حاوی ویتامین‌های آنتی اکسیدان مثل ویتامین C و E باشد.
  • به منظور رطوبت‌رسانی به پوست هیالورونیک اسید داشته باشد.
  • اسیدهای چرب ضروری مانند امگا ۳ را در خود جای دهد.

استفاده از کرم دور چشم صبح ها بهتر است یا شب ها؟

کرم دور چشم را می توان در زمان های گوناگونی از روز استفاده کرد. هرچند، شما برای زمان های گوناگون روز، به کرم های مختلفی احتیاج دارید.

زمان استفاده از کرم دور چشم

صبح: از یک کرم دور چشم سبک استفاده کنید تا زیر آرایش حس آرامش بیشتری داشته باشید. محصولاتی با  SPF مناسب استفاده کنید تا خطر چین و چروک را کمتر کنید.

بعد از ظهر: هنگامی که شما از کرم دور چشم در بعد از ظهر استفاده می کنید، مواد آن می توانند در طول شب جذب پوست شما شوند. کرمی را با آبرسانی بالا و بدون  SPF استفاده کنید.

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *