جایگزین کرم پودر

جایگزین کرم پودر (به جای کرم پودر از چی استفاده کنیم؟)

جایگزین کرم پودر چیست؟ استفاده از کرم پودر برای آرایش صورت از دیرباز مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما با پیشرفت تکنولوژی و ظهور محصولات جدید، انتخاب‌های بیشتری برای آرایش صورت وجود دارد. در این مقاله از سایت ” آوا اسکین کر” ، به بررسی چندین جایگزین برای کرم پودر خواهیم پرداخت.

جایگزین کرم پودر چیست؟

آیا می‌‌دانید که به جای کرم پودر می‌توانید از کرم‌ های دیگری برای زیرسازی آرایش استفاده کنید؟

کرم‌ های ضد آفتاب رنگی، ترکیب کرم مرطوب کننده و پنکک، بی بی کرم و سی سی کرم برای این منظور قابل استفاده‌اند. امروزه ضدآفتاب‌ ها به دو صورت رنگی و بی‌ رنگ تولید و عرضه میشوند.

جایگزین کرم پودر

کرم ضد آفتاب

کرم های ضد آفتاب رنگی با ایجاد یک پوشش مناسب از نفوذ اشعه های مضر خورشید به پوست جلوگیری کرده و به دلیل بافت سبکی که دارند یک جایگزین مناسب برای کرم پودر هستند. با استفاده از این کرم‌ها علاوه بر برخورداری از ویژگی ضدآفتاب آن، میتوانید یک آرایش ملیح و زیبا روی صورت خود پیاده کنید. این محصول به ویژه به افرادی توصیه می‌شود که کرم پودر مناسب پوست خود را خوب نمی‌شناسند.

فاندیشن

فاندیشن یک محصول آرایشی است که به طور معمول برای پوشاندن عیوب پوست استفاده می‌شود. اما این محصول همچنین می‌تواند به عنوان جایگزینی برای کرم پودر استفاده شود. فاندیشن باعث می‌شود پوست شما صاف و بدون عیوب به نظر برسد و همچنین باعث می‌شود آرایش شما به مدت طولانی‌تری دوام بیاورد.

پودر کامپکت

پودر کامپکت نیز یک جایگزین مناسب برای کرم پودر است. این محصول باعث می‌شود پوست شما مات و بدون چربی به نظر برسد و همچنین باعث می‌شود آرایش شما به مدت طولانی‌تری دوام بیاورد.

جایگزین کرم پودر

کرم BB و CC

این کرم ها دو نوع خاص و جدید از کرم پودر صورت هستند که امروزه از محبوبیت و فروش ویژه ای برخوردار شده اند:

  • بی بی کرم: مخفف blemish balm و یا beauty balm بوده، بافت کرمی دارد، دارای خواص مرطوب کنندگی پوست و یکدستی تناژ پوستی با رنگ های نچرال است و برای انواع مختلف پوست استفاده می شود.
  • سی سی کرم: مخفف color correcting بوده، لایه نازکی با بافت کرمی و رنگ نچرال روی پوست می سازد، حاوی مواد آبرسان است و خواص ضد پیری دارد.

کرم پودر مناسب پوست شما کدام است؟

نوع پوست foundation مناسب
پوست نرمال انواع کرم پودر مایع، کرمی، موس، سرم، استیک
پوست چرب و مختلط کرم پودر مایع، موس و اویل فری با فینیش مات
پوست خشک تا خیلی خشک کرم پودر مایع، کرمی، روغنی سرمی و آبرسان با فینیش درخشان
پوست حساس انواع کرم پودرهای ضد حساسیت و غیر کومدون زا به خصوص بی بی و سی سی کرم
پوست جوش دار کرم پودر های بر پایه آب و اویل فری

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *