تاثیر فیشیال در رفع لک های صورت

تاثیر فیشیال در رفع لک های صورت چیست؟

تاثیر فیشیال در رفع لک های صورت را در این مقاله از سایت ” آوا اسکین کر ” بررسی خواهیم کرد:

چهره نقش بسزایی در زیبایی فرد ایفا می کند. از این رو اولین تاثیرات پیری، بیماری و استرس خودش را در چهره فرد نشان می دهد. به همین دلیل مراقبت کردن از پوست صورت مسئله بسیار مهمی به حساب می آید. مراقبت از پوست باعث نشاط و شادابی آن می گردد.

سلول های مرده در سطح پوست ما وجود دارند و کار آنها حفاظت از پوست است. به طور طبیعی، این سلول ها به طور ماهانه از بین می روند و سلول های جدید جایگزین آنها می گردد. اما جمع شدن سلول های مرده بر روی پوست مانع از شادبی و درخشندگی پوست می گردد.

در اینجاست که مراقبت مناسب از پوست نقش بسزایی ایفا می کند. روش های خانگی و کلینیکال زیادی برای این منظور وجود دارد. ما در این مقاله قصد داریم درباره فیشیال و تاثیر آن در رفع لک های صورت اطلاعاتی را در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهیم. تاثیر فیشیال در رفع لک های صورت

تاثیر فیشیال در رفع لک های صورت

از مهم ترین کاربردهای فیشیال می توان به کاهش لک های صورت، خطوط ظریف روی صورت، بالا بردن تولید کلاژن، رفع سلول های مرده پوست، آبرسانی و رطوبت دهی پوست و پاکسازی منافذ اشاره کرد.

انواع گوناگونی از فیشیال پوست وجود دارد که پزشک متخصص ابتدا پوست شما را بررسی کرده و سپس روش و ماده مناسبی را با توجه به پوست شما انتخاب نماید.

بنابراین اگر قصد دارید که فیشیال صورت انجام دهید، حتما اینکار را در یک کلینیک مطمئن و زیر نظر پزشک متخصص انجام دهید. آوا اسکین کر در این زمینه، میزبان شما زیباجویان عزیز است.

لک پوستی چیست؟

لک پوستی به بخش‌هایی از پوست گفته می‌شود که به دلایل مختلف دچار تغییر رنگ شده و متفاوت از رنگ معمول پوست هر شخص دیده می‌شوند. لک‌های پوستی طیف وسیعی از عارضه‌های پوست را دربر می‌گیرند و می‌توان گفت از شایع‌ترین بیماری‌ها و مشکلات پوستی محسوب می‌شوند. لک‌های پوستی به صورت مادرزادی با نوزاد متولد نمی‌شوند، بلکه دراثر عوامل مختلف روی پوست تشکیل شوند.

دلایل ایجاد لک‌های پوستی

عوامل مختلفی در ایجاد لک‌های پوستی موثر هستند. برخی از این عوامل بیرونی محیطی بوده و برخی دیگر به درون بدن مربوط می‌شود. شناخت این دلایل به درمان لک کمک بسیاری می‌کند. چرا که با آگاهی از علت لک صورت، نسبت به پیشگیری آن اقدام کرده و روند شکل گیری لک‌ها متوقف خواهد شد. دلایل مهم ایجاد لک پوستی عبارتند از:

  • رادیوتراپی
  • آفتاب سوختگی‌
  • بارداری
  • مصرف داروهای هورمونی مانند قرص‌های ضد بارداری
  • مشکلات هورمونی
  • سن
  • ژنتیک
  • وراثت

به موارد ذکر شده، استفاده نادرست و غیراصلی از لوازم آرایشی و بهداشتی، استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی غیراستاندارد و یا تاریخ‌مصرف گذشته یه استفاده از مواد آرایشی نامتناسب با پوست را نیز باید اضافه کرد.

فیشیال لک چیست؟

فیشیال لک تفاوت چندانی با فیشیال صورت ندارد. یکی از مزایای فیشیال از بین بردن لک‌ها است. فیشیال لک تمرکز بیشتری روی از بین بردن لک‌های نواحی مختلف صورت و پوست خواهد داشت. همان طور که ذکر شد لک‌ها ممکن است بر اثر عوامل متفاوتی به وجود بیایند. بنابراین فیشیال باید فواید و عملکردهای متنوعی داشته باشد تا بتواند تمام لک‌ها را از بین برده و از ظاهر شدن مجدد آن‌ها جلوگیری کند.

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *