بهترین روش های از بین بردن قرمزی صورت بعد از اصلاح

روش های از بین بردن قرمزی صورت بعد از اصلاح در این مقاله کامل برای شما معرفی خواهیم کرد تا این مشکل را برای همیشه حل شود.

برای مشاهده مقاله های بیشتر به سایت آوا اسکرین کر مراجعه کنید.

 راه های از بین بردن قرمزی صورت بعد از اصلاح

بند انداختن به معنای تحریک و التهاب پوست است. نگران نباشید ما در این راهنما چند نکته برای مراقبت از پوست بعد از بند انداختن را با هم مرور می‌کنیم و سپس چند درمان خانگی جهت رفع قرمزی پوست بعد از بند انداختن، ارائه می‌دهیم:

  •  یخ: استفاده از چند تکه یخ یا کمپرس سرد می‌تواند مؤثر باشد و سبب تسکین پوست شود. چرخش دورانی یخ روی صورت سبب منقبض شدن رگ‌های خونی و بسته شدن منافذ می‌شود که به‌نوبه خود در کاهش تورم و قرمزی پوست مؤثر است.
  • گلاب: گلاب نیز می‌تواند در بازیابی لطافت و نرمی بافت پوست بعد از بند مؤثر باشد.
  •  شیر: یک تکه پنبه کوچک را به شیر تازه و سرد آغشته کنید و بعد از بند روی پوست بمالید. پروتئین‌های موجود در شیر ضمن محافظت از پوست کمک می‌کنند.
  •  آلوورا: آلوورا نیز گزینه خوبی برای رفع قرمزی پوست بعد از بند انداختن است؛ به‌ویژه برای پوست‌های حساس. برای بهبود و تسکین سریع پوست بعد از بند یک برگ آلوورا را برش دهید و میوه آن را جدا کرده و در یک ظرف تمیز بریزید، سپس با میکسر آن را له کرده و روی پوست بمالید. این گیاه با اثر خنک‌کنندگی‌ای که دارد، علاوه بر کاهش قرمزی و التهاب پوست به آرامش و کاهش سوزش پوست بعد از بند کمک می‌کند. آلوورا را درست بعد از بند انداختن به صورت بمالید تا پوستتان دوباره زنده شود!
  • چای کیسه‌ای: کیسه‌های چای خود را بعد از استفاده دور نیندازید و در یخچال نگه دارید! برای تسکین فوری و  می‌توانید چای کیسه‌ای را به پوست بمالید. تئوبرومین و اسید تانیک در چای به تسکین درد و بهبود سریع پوست آسیب‌دیده کمک می‌کند.

مارا در صفحات اجتماعی دنبال کنید.
صفحه ی اینستاگرام آوا اسکین کر

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *