لیفت صورت با نخ برای درمان افتادگی صورت

لیفت صورت با نخ برای درمان افتادگی صورت

لیفت صورت با نخ چیست؟ یکی از مهم ترین روش های کم تهاجمی و غیر جراحی برای از بین بردن آثار پیری در پوست لیفت (ریتیدکتومی) صورت با نخ است. این روش برای رفع افتادگی و افزایش تولید کلاژن در پوست بسیار موثر است. در این مقاله از سایت “ آوا اسکین کر قصد داریم با لیفت صورت با نخ بیشتر آشنا شویم.

لیفت صورت با نخ

پوست انسان با گذشت زمان، دچار روند پیری می شود. پروتئین های موجود در پوست شامل، کلاژن و الاستین با افزایش سن تحلیل یافته و شروع به تجذیه شدن می کنند. از دست رفتن کلاژن و الاستین پوست منجر به شل و پژمرده شدن پوست و ایجاد خطوط و چروک‌هایی در ساختار آن می شود. عمل لیفت صورت با نخ با استفاده از نخ‌ لیفت تجزیه‌پذیر از نظر زیستی، حمایت بیشتری را از پوست به عمل می‌آورد و کشیدگی و استحکام بیشتر آن کمک می‌کند. در نتیجه، پوست شما جوان‌تر و لطیف‌تر خواهد شد.

در لیفت با نخ از چه نخی استفاده می شود؟

لیفت صورت با نخ موثرترین روش طب سوزنی صورت برای کشیدن پوست و بهبود الاستیسیته است. این عمل باعث تولید کلاژن می شود. الیاف کلاژن جزء اصلی بافت همبند در پوست هستند که در حفظ استحکام پوست نقش دارند. لیفت صورت با نخ سیلوئت، نوعی درمان برای افتادگی و پیری صورت است که تلفیقی از لیفت صورت و بازسازی تدریجی کلاژن را ارائه می‌دهد. این روش از نخ‌های بخیه‌ی جذبی ساخته شده از جنس پلی لاکتیک اسید PLLA تشکیل شده است.

مزایای لیفت با نخ

  • هزینه آن از روش جراحی بسیار کم تر است.
  • پروسه انجام لیفتینگ صورت با نخ، کوتاه می باشد.
  • زمان ریکاوری این روش سریع است.
  • یک روش حداقل تهاجمی می باشد.
  • درمان پیری و افتادگی صورت
  • برطرف کننده لک و خط اخم
  • بدون عوارض

لیفت صورت با نخ برای درمان افتادگی صورت

نحوه لیفت با نخ چگونه است؟

پزشک ابتدا یک بی‌حسی موضعی خفیف در محل عمل اعمال کرده و سپس نخ‌ لیفت را به وسیله یک سوزن خیلی ریز در زیر پوست جایگذاری می‌کند. وقتی که نخ لیفت در جای خود قرار داده شد، پزشک به آرامی بافت پوست را با دست فشار می‌دهد تا شکل مورد نظر در آن ایجاد شود و نتیجه مطلوب از عمل لیفت صورت به دست آید. نتیجه این عمل، پوستی محکم و جوان است که بدون نیاز به بریدگی و بخیه در پوست حاصل شده است و نیازی هم به استراحت بعد از عمل ندارد.

آیا نخ های لیفت قابل جذب هستند؟

نخ های لیفت از رشته های فیبری تشکیل شده و تحریک کننده کلاژن است. این نخ ها در طی چند ماه از طریق یک فرآیند طبیعی به نام هیدرولیز شده و استفاده از این نخ های جذبی باعث می شوند که شما دیگر هیچ دردی را برای کشیدن بخیه ها تجربه نکنید.

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *