هایفو چیست؟و چه کاربردی دارد

هایفو چیست؟و چه کاربردی دارد

هایفو چیست؟ امروزه با وجود روش هایی برای جوانسازیو لیفیتیگ دیگر جای نگرانی در این مورد وجود ندارد. لیفت صورت جز روش های جوانسازی پوست صورت است . عمل لیفت صورت نیز با روش های مختلفی قابل انجام است . هایفو جز پیشرفته ترین تکنولوژی های قرن برای لیفتینگ صورت است.برای ادامه مطلب هایفو با ما همراه باشید

هایفو تراپی

هایفوتراپی جایگزینی موثر برای جراحی لیفت صورت است. در واقع با کمک این روش می‌توان به جوانسازی پوست، از بین بردن چین و چروک و سفت کردن آن کمک کرد.

در تکنیک هایفوی صورت لایه‌ای از پوست مورد هدف قرار می‌گیرد که در جراحی زیبایی آن را با کمک برش‌ها و بخیه‌هایی اصلاح می‌کنند، در نتیجه این روش غیر تهاجمی بوده و نیاز به ریکاوری ندارد.

 هایفو تراپی برای چه کسانی مناسب است

هایفوتراپی یکی از جدیدترین روش‌های زیبایی بدون درد با هدف لیفتینگ و سفت کردن پوست است و جایگزین مناسب (اما موقت) برای عمل جراحی لیفت است.

هایفو HIFU مخفف واژه انگلیسی High-intensity Focused Ultrasound است که به معنای امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا می‌باشد.

هایفو چیست> و هر آنچه باید در مورد هایفوتراپی بدانیم

 

 مزایای هایفو چیست

  • سفت کننده پوست بدون جراحی و تزریق بوتاکس
  • کاهش دادن خطوط چین و چروک
  • کشیدن و سفت کردن پوست
  • ماندگاری نتایج تا دو سال
  • بدون آسیب دیدن به پوست
  • درمان یک جلسه ای

هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب است ؟

به طور کلی این روش درمانی برای افراد بین ۳۰ تا ۷۵ سال که از شل شدگی خفیف تا متوسط پوست رنج می‌برند و می‌خواهند روند پیری پوست را به تاخیر بیندازند، بسیار مناسب است.

هدف اصلی از روش هایفو کاهش سرعت پیری است، لذا در متقاضیان جوان‌تر، پاسخ‌دهی بیشتری را به درمان شاهد هستیم. متقاضیان بالای ۲۵ سال نیز می‌توانند از این روش درمانی به عنوان یکی از موثرترین روش‌های پیشگیری از پیری پوست استفاده کنند.

محل‌های مناسب برای انجام هایفوتراپی

  • صورت و ابرو که موجب لیفت کامل صورت و ابرو می‌شود.
  • غبغب و نواحی پایین صورت که نتیجه لیفتینگ ایجاد می‌کند.
  • گردن و دکلته

آیا هایفو تراپی درد دارد؟

در زمان  هایفوتراپی و هنگامی که انرژی گرمایی بر روی پوست اعمال می‌شود، ممکن است‌اند کی ناراحتی برای شما پیش بیاید، اما این حالت موقتی است و نشان دهنده آن است که فرایند ساخت کلاژن در پوست آغاز شده است.

ممکن است در حین هایفو ناراحتی جزئی داشته باشید. برخی از مردم آن را به عنوان پالس‌های الکتریکی کوچک به طور خفیف توصیف می‌کنند.

اگر نگران درد هنگام انجام هایفوتراپی هستید، پزشک ممکن است مصرف استامینوفن (تیلنول) یا یک داروی ضد التهاب غیر استروئیدی (NSAID) مانند ایبوپروفن (ادویل) را قبل از درمان پیشنهاد کند و همچنین می‌توان از پماد تاپیکال لیدوکایین  جهت بی حسی موضعی استفاده کرد. بلافاصله پس از درمان، ممکن است قرمزی یا تورم خفیفی را تجربه کنید که به تدریج طی چند ساعت آینده کاهش می‌یابد.

عوارض هایفوتراپی چیست ؟

تمام روش‌های درمانی زیباسازی صورت و بدن با تعدادی از عوارض جانبی محتمل همراه هستند. با این حال بیشتر عوارض هایفوتراپی خفیف و موقتی بوده و احتمال وقوع عوارض شدید آن بسیار کم است.

  • خطرات هایفوتراپی : کمی قرمزی یا تورم
  • خطرات لیفت با جراحی : ریسک بی‌هوشی عمومی، خونریزی، عفونت، ایجاد لخته‌های خون، درد، ایجاد اسکار و ریزش مو در محل جراحی

تعداد جلسات هایفوتراپی

برای رسیدن به بهترین نتیجه‌ی هایفوتراپی بسیاری از مراکز درمانی توصیه می‌کنند در طول سال اول ۲ جلسه‌ی درمانی انجام شود. برای حفظ نتایج هایفوتراپی در سال‌های آتی نیز ۱ یا  ۲ جلسه‌ی سالیانه توصیه می‌شود. تعداد جلسات بسته به درخواست شما قابل تغییر است، اما تجربه‌ی ما نشان می‌دهد که تعداد جلسات ذکر شده بهترین نتایج را حاصل می‌کنند.

کلام آخر

هایفو  یکی از بهترین تکنولوژی‌ هایی است که برای حفظ جوانسازی و لیفت از آن استفاده می‌ شود. این روش بسیار ایمن بوده و هیچ آسیبی را به پوست وارد نخواهد کرد. به عبارتی هایفو به افراد کمک خواهد کرد که یک پوست صاف و شفاف را تجربه کرده و پروسه پیری پوست خود را به تعویق بیندازند. در این روش کلاژن‌ های جدیدی برای پوست ساخته شده و شفافیت زیبایی برای آن به وجود می‌ آید.

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *