تفاوت فیشیال با پاکسازی پوست

تفاوت فیشیال با پاکسازی پوست چیست؟

تفاوت فیشیال با پاکسازی پوست در مراحل و زمان انجام آن است. همانطور که می دانید فیشیال و پاکسازی پوست دو روش متداول برای حفظ سلامتی و شادابی آن به شمار می آید. برای اینکه پوستی سالم و شفاف داشته باشید و اثرات منفی آلودگی های مختلف را از روی آن پاک کنید، بهتر است از این روش ها استفاده کنید. حال شاید برای شما این سوال پیش آید که تفاوت فیشیال با پاکسازی پوست چیست؟ در این مقاله از سایت “آوا اسکین کر” قصد داریم اطلاعات کاملی را از این دو روش در اختیار شما بگذاریم.

تفاوت فیشیال با پاکسازی پوست

هر دو روش فیشیال برای پاکسازی، آب رسانی و رفع آلودگی پوست به کار می روند. فیشیال یکی از بهترین روش ها برای رفع انواع لک ها و جوانسازی پوست است که به عنوان درمان غیر تهاجمی برای دستیابی به پوستی شفاف تر کمک می کند. پاکسازی پوست نیز یک روش درمانی برای مراقبت پوست به شمار می آید که می تواند باکتری های روی پوست و همچنین سلول های مرده را از بین ببرد. این روش با فیشیال تفاوت هایی دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهم کرد:

بررسی تفاوت های فیشیال و پاکسازی پوست

افزایش سن با ایجاد چین و چروک می تواند سلامت پوست را کاهش دهد. به همین دلیل بایستی از روش هایی مانند فیشیال و پاکسازی پوست برای بهبود سلامت آن استفاده کرد. اما تفاوت فیشیال با پاکسازی پوست در چیست؟

  • پاکسازی صورت را باید هر 2 الی 3 هفته یکبار انجام دهید، اما فیشیال را می توانید هر دو ماه یکبار استفاده کنید تا نتایج قابل توجه آن را دریافت کنید.
  • در روش فیشیال از دستگاه هایی مانند ماساژور صورت، میکرودرم و هیدرودرم استفاده می شود که می تواند تاثیر بیشتری در بهبود جریان خون و سلامت پوست داشته باشد.
  • هزینه فیشیال به دلیل استفاده از دستگاه های مختلف نسبت به روش پاکسازی بیشتر است. چرا که روش پاکسازی تنها با یک ماسک و یک روش انجام می گیرد درحالی که در فیشیال با توجه به نوع پوست از روش ها و مواد مختلفی استفاده می شود.
  • استفاده از روش فیشیال می تواند نتایج سریع تری را نسبت به پاکسازی داشته باشد.
  • مدت زمان فیشیال حدود یک الی دو ساعت است در حالیکه پاکسازی در زمان کمتری انجام می گیرد.

تفاوت فیشیال با پاکسازی پوست

چه زمانی پاکسازی و فیشیال پوست را انجام دهیم؟

برای اینکه بدانید بهترین زمان انجام هر دو روش چه موقع است، در این قسمت از مقاله با ما همراه باشید: همانطور که در موارد بالا به آن ذکر کردیم، انجام پاکسازی پوست هر 2الی 3 هفته یکبار و فیشیال هر دو ماه یکبار برای پوست شما انجام می گیرد. لازم است بدانید که پاکسازی پوست صورت از مهم ترین عوامل درمانی برای افراد است که آن ها را از بیماری های پوستی، چین و چروک ها و … به خوبی دور نگه می دارد. طول انجام کار در هر جلسه برای پاکسازی پوست و فیشیال صورت از 60 تا 90 دقیقه با توجه به نوع پوست و روش های به کار رفته می تواند متغیر باشد.

فیشیال یا پاکسازی، کدام روش بهتر است؟

اگر می خواهید سلامت پوست خود را بهبود دهید و به دنبال روشی برای شفافیت و جوانسازی پوست خود هستید، استفاده از هر دو روش می تواند باعث ترمیم سلول های پوستی، از بین رفتن لکه ها و جوانسازی آن شود. استفاده از این روش ها به دلیل درمان کم تهاجمی می تواند به عنوان یکی از موثرترین روتین های مراقبتی از پوست محسوب گردد. اما اگر به دنبال یک روش سریع و درمان عارضه های پوستی هستید. ما به شما فیشیال را پیشنهاد می کنیم. این روش بهترین روش درمانی برای ترمیم و بهبود سلامت پوست در سریع ترین زمان است.

برای رزرو وقت و مشاوره با ما می توانید بر روی لینک (تماس با ما) کلیک کنید:

 

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *