بهترین زمان استفاده از لایه بردار

بهترین زمان استفاده از لایه بردار (نکات مهم در مورد لایه برداری)

بهترین زمان استفاده از لایه بردار چه موقعی است؟ همانطور که می دانید لایه برداری پوست روشی مناسب برای جوان سازی و شفافیت پوست است. استفاده از روش های لایه برداری با رفع چین و چروک پوستی باعث بهبود بیشتر پوست می شود. اما نکته‌ای که بسیار حائز اهمیت است این است که باید کرم های لایه بردار را در زمان مناسب استفاده کرد تا بتوان نتیجه لازم را از آن گرفت. در این مقاله از سایت ” آوا اسکین کر” قصد داریم به بهترین زمان استفاده از لایه بردار پوست بپردازیم. پس تا ادامه مطلب با ما همراه باشید:

بهترین زمان استفاده از لایه بردار

پوست در اثر عوامل بسیاری مانند سن، آب و هوا و آلودگی های محیطی به مرور زمان دچار تیرگی و سلول های مرده می شود. برای جلوگیری از این حالت، می توان با استفاده از انواع لایه بردار ها و اسکراب های مناسب با پوست، دوباره شادابی و طراوت پوست را بازسازی کرد.

بهترین زمان استفاده از لایه بردار

اما برای بهبود حال پوست با لایه بردار ها بایستی به اصول، نکات و بهترین زمان استفاده از لایه بردارها توجه کرد. استفاده بیش از اندازه از این محصول می تواند باعث از بین رفتن لایه درم شده و آسیب جدی به پوست وارد کند. بهترین زمان استفاده از لایه بردار ها، در فصل های سرد سال زمانی که شدت نور آفتاب کم باشد، است. در طول شبانه روز نیز، بهترین زمان استفاده از لایه بردار ها هنگام صبح است. چرا که پوست صورت در طی شب، به ساخت سلول های جدید می پردازد. در این زمان سلول های مرده بر روی پوست شما قرار دارند که می توانید با استفاده از اسکراب ها و لایه بردارها آن ها را از بین برد.

استفاده از لایه برداری پوست در چه سنی امکان پذیر است؟

همانطور که می دانید مراقبت از پوست باید از سنین 20 سالگی شروع شود. اما استفاده از روش های متداول برای لایه برداری بهتر است بعد از سن 30 سالگی انجام شود. تکرار لایه برداری پوست با توجه به نوع آن در دوره های یک الی شش ماهه به منظور بهبود حال پوست، موثر است.. روش های دیگری مانند فیشیال صورت با ماساژ و آبرسانی به سطح پوست نیز می تواند تاثیر زیادی در جوانسازی پوست داشته باشد.

بعد از لایه برداری پوست، چه کنیم؟

بهتر است بعد از استفاده از انواع لایه بردار ها از کرم مرطوب کننده استفاده کنید. چرا که مهم ترین اقدام بعد از لایه برداری، آبرسانی پوست است. اگر دارای پوست خشک هستید حتما برای احیا پوستتان از کرم هایی مناسب برای پوست خشک با قدرت آبرسانی زیاد که دارای چربی مناسب هستند استفاده کنید.

انواع کرم های لایه بردار

  • کرم لایه بردار حاوی عصاره آلوئه ورا: این کرم باعث حفظ رطوبت پوست و رفع خشکی و سوزش آن می شود.
  • کرم لایه بردار حاوی هیالورونیک اسید: این کرم با بازسازی پوست باعث رطوبت رسانی بیشتر آن می شود.
  • کرم لایه بردار حاوی روغن های طبیعی: استفاده از روغن های آرگان، جوجوبا و روغن بادام به پوست کمک می‌کنند تا نرم و مرطوب باقی بماند.
  • کرم لایه بردار ضد آفتاب: این کرم ها با ایجاد لایه های محافظتی در برابر اشعه های مضر آفتاب محافظت می کنند.

 

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *