فواید بی نظیر فیشیال صورت

فواید بی نظیر فیشیال صورت

فواید بی نظیر فیشیال صورت چیست؟ با توجه به اینکه پوست انسان در معرض آلودگی ها و نور خورشید است، سطح آن از سلول های مرده تشکیل می شود. وجود این سلول ها درخشندگی و شادابی پوست را از بین می برد. به همین دلیل امروزه از روش های جدیدی برای مراقبت و جوانسازی پوست استفاده می شود. یکی از این روش ها فیشیال است. در این مقاله از سایت “آوا اسکین کر” به چند مورد از فواید بی نظیر فیشیال صورت را خواهیم پرداخت.

فواید بی نظیر فیشیال صورت چیست؟

از فواید بی نظیر فیشیال صورت می توان به بهبود ظاهر پوستی، شادابی و لطافت آن اشاره کرد. این روش یکی از شیوه های مراقبتی بر روی پوست صورت است که در چند مرحله باعث زیبایی پوست می گردد و کاملا غیر تهاجمی است. راهکارهای مختلفی برای مراقبت از پوست وجود دارد که می تواند از آسیب های آن جلوگیری کند. اما برای افرادی که می خواهند به صورت حرفه ای از پوست خود در برابر محیط محافظت کنند، فیشیال بهترین روش است.

بیشتر بدانیم: فیشیال صورت چیست؟ 

فواید فیشیال

از فواید فیشیال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این روش مراقبتی برای انواع پوست های چرب، مختلط، حساس و خشک مناسب است.
  • از آلودگی های محیطی جلوگیری می کند.
  • به کاهش چین و چروک صورت، شادابی و درخشانی پوست کمک می کند.
  • در چند مرحله از آسیب های پوستی و لک های ایجاد شده جلوگیری می کند.
  • باعث رفع جوش های سر سیاه و آکنه ها می شود.
  • منافذ باز پوستی را برطرف می کند.
  • از گودی و پف چشم جلوگیری می کند.
  • باعث بهبود گردش خون و ماساژ صورت می شود.
  • کمک به کاهش استرس
  • لایه برداری پوست
  • کمک به سم زدایی
  • لطافت و درخشندگی پوست

بیشتر بدانیم: فواید فیشیال دور چشم

فواید بی نظیر فیشیال صورت

فیشیال صورت شامل چه مراحلی است؟

پاکسازی و فیشیال پوست در شش مرحله انجام می‌شود.

مرحله اول: پاکسازی صورت

در این مرحله با استفاده از پد ها و پنبه های مخصوص آلودگی های روی پوست را پاک کرده و به وسیله دستگاه شست و شو، صورت را می شویند. همچنین با بررسی نوع پوست، چین و چروک ها و جوش های زیر پوستی محصولات مناسبی را برای ادامه درمان با شما در میان می گذارند.

مرحله دوم: بخور صورت

در این مرحله از دستگاه بخور برای آماده سازی پوست جهت پاکسازی عمقی و لایه برداری سطحی استفاده می شود. این کار با بخار گرم باعث نرمی و باز شدن منافذ پوست شده، در نهایت جوش های زیر پوستی تخلیه می شوند. برای پوست های حساس بهتر است از بخار سر استفاده شود.

مرحله سوم: لایه برداری

برای لایه برداری پوست از روش های مکانیکی با مواد شیمیایی استفاده می شود. در این روش لایه نازکی از سطح پوست که دارای سلول های مرده است، با آنزیم ها و مواد شیمیایی از بین رفته و به لطافت و درخشان شدن پوست صورت کمک کرده و یکی از فواید بی نظیر فیشیال صورت است.

مرحله چهارم: استخراج

این مرحله از فیشیال برای خارج کردن جوش های سر سیاه و سر سفید، استفاده می شود. در این قسمت با پاکسازی عمقی تمام جوش ها و آلودگی ها پاک می شود.

مرحله پنجم: ماساژ صورت

بعد از پاکسازی عمقی، از روغن ها و کرم های مخصوصی برای ماساژ و افزایش جریان خون در صورت استفاده می شود. این کار یکی از فواید بی نظیر فیشیال صورت بوده و از چین و چروک های صورت جلوگیری کرده و روشی برای کاهش استرس و آرامش پوست است.

مرحله ششم: ماسک صورت

در مرحله آخر فیشیال با توجه به نوع پوست، از ماسک صورت، ضد آفتاب ، کرم آبرسان و تونر برای پوست استفاده می شود.

انواع فیشیال صورت شامل چه مواردی است؟

همانطور که به آن اشاره کردیم یکی از فواید بی نظیر فیشیال صورت استفاده از آن برای درمان انواع پوست های مختلف است.  این روش زمانی می تواند به صورت موثر به لطافت و پاکسازی پوست کمک کند که از مواد با کیفیتی مانند آبرسان، روشن کننده پوست، کرم های لایه بردار و کلاژن، در روند درمانی استفاده شود.

برای پوست هایی که مستعد جوش هستند بهتر است از فیشیال ضد آکنه استفاده شود. برای پوست هایی که دارای چین و چروک هستند از فیشیال ضد پیری برای مهار لکه های پوستی و کاهش علایم پیری استفاده می شود.

همچنین برای مراسم های مختلف مانند عروسی از فیشیال های درمانی برای ایجاد آرامش و درخشش پوست استفاده می کنند.

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *