دستگاه پلاژن چیست؟

دستگاه پلاژن فرایندی است که با استفاده از دستگاه پلاژن ساخت صنایع لومینس – Luminesce industries – اجرا می‌شود و فرایند پلاژن تراپی از جمله فرایند‌های غیرتهاجمی زیبایی درمانی و مناسب برای صورت محسوب می‌شود. در این روش با استفاده از روش‌های مخصوص پاکسازی و جوانسازی پوست و امواج رادیویی پرسرعت با طول موج کوتاه به تحریک و فعالسازی عضلات صورت (و در مواردی بدن) پرداخته می‌شود. در فرایند تزریقی – ماساژورِ پلاژن تراپی با توجه به استفاده از سَریِ ماساژورِ دستگاه، کمترین میزان درد و ناراحتی برای مشتری ایجاد می‌شود.

دستگاه پلاژن تراپی چگونه عمل می کند؟

  • دستگاه پلاژن، با استفاده از تکنولوژی سوزن های بسیار کوچک(Micro-needle)، امواج رادیویی بی خطر و سیستم دینامیکی فعال سازی عضلات صورت عمل می کند. بدین شکل که به وسیله ی گرم کردن پوست صورت توسط طول موج های رادیویی و کوتاه کردن فیبر های کلاژنی، پوست صورت سفت تر و خوش فرم تر از قبل خواهد شد.آیا پلاژن به پوست آسیب میزند
  • پلاژن یک درمان کاملا بی خطر است که هیچگونه عوارض جانبی طولانی مدت برجا نخواهد گذاشت. تاثیر گذاری این روش درمانی به قدری بالا است که شما می توانید در همان جلسات نخستین درمان، نتیجه مطلوب آن را مشاهده نمایید..

    کاربردهای پلاژن تراپی چیست؟

    • جوانسازی بی نظیر پوست
    • انجام صفر تا ۱۰۰ فیشیال
    • رفع منافذ باز پوست
    • رفع رنگدانه های پوست
    • اکسیژن رسانی به پوست ( به حداکثر رساندن سطح اکسیژن پوست )
    • حذف لک های پوستی و شادابی تضمینی پوست
    • فرآیند اینفیوز پوست ( القای ژل و قرص های درمانی به پوست برای هدف های درمانی مختلف)
    • لایه برداری ایمن و غیر تهاجمی پوست
    • القای حباب های اکسیژن به پوست با روشی ایمن (مشابه روش کربوکسی تراپی)

    موارد بالا تنها چند مورد از کاربردهای پلاژن تراپی توسط دستگاه پلاژن می باشد، قطعا اگر یک بار با دستگاه پلاژن این روش درمانی را انجام داده باشید به خوبی و با تمام وجود حال خوبی که این دستگاه برای پوست شما به ارمغان می آورد را درک خواهید کرد.

    موارد ممنوعیت استفاده از دستگاه پلاژن برای چه کسانی است؟

    افرادی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم نباید از این دستگاه در این دوران خاص استفاده کنند:

    1. پوست های حساس
    2. کوپروز
    3. روزاسه
    4. آکنه فعال
    5. بانوان باردار
    6. بانوان شیرده

      مراقبت های بعد از پلاژن تراپی:

      بعد از استفاده از دستگاه پلاژن تراپی پوست ممکن است کمی حساس شود به همین منظور استفاده از کرم ضد آفتاب ضروری و نیاز است و نباید تا مدتی معلوم، در معرض نور آفتاب باشید و همچنین نباید در محل‌های سونا و با دما بالا قرار گیرید.

      آیا پلاژن تراپی درد دارد؟

      پلاژن تراپی یک روش درمانی بدون درد است. بیماران فقط ناراحتی جزئی را گزارش می‌کنند که تا حدودی شبیه به چسبیدن یک باند پلاستیکی به پوست است. بعلاوه، این روش نیازی به استراحت ندارد. شما به راحتی می‌توانید در کلینیک راه بروید، درمان را طی چند دقیقه انجام دهید و سپس طبق معمول روز خود را طی کنید.

      مدت زمان درمان دستگاه پلاژن؟

      فقط ۲۰ الی ۴۰ دقیقه برای درمان نیاز دارید.

      به طور معمول بعضی از افراد با توجه به نوع پوستی که دارند چند جلسه به اعمال پلاژن بر روی پوست خود

      پس زمان پایین درمان و نداشتن دوران نقاهت یکی از مزایا و فواید آن است.

      دستگاه پلاژن چیست

      کاربرد های ازون پلاژن تراپی:

      این دستگاه  دارای سه  بازو می باشد ، همراه با درمان توسط دستگاه ازون  پلاژن  که  شما  احساس  یک  ماساژ  دلپذیر  را  نیز  خواهید داشت.

      کاربرد اول:

      کاربرد  دستگاه pollogen  برای  جوانسازی  و رفع چین و چروک  و تغذیه  سلول های پوستی ، لایه برداری ، آبرسانی  و حفظ  رطوبت پوست و جلوگیری  از پیری آن  می باشد  که علاوه  بر آن  با استفاده  از  روش های  جدید  از  جمله DVD PLASMA   و  آرگون  جت  پلاسماCAP و لیزر بیوپترون و هیدرودرمی هلیوم  می توان لکه های  پوستی  را با این  روش از بین برد  و به  نوعی باعث  تقویت پوست  می گردد.

      کاربرد دوم:

      دستگاه  جوانسازی پوست  ازون پلاژن  بابهره  گیری از تکنولوژی  oxygeno که از چشمه های آب گرم  الهام  گرفته  که  دارای  دی  اکسیدکربن با غلظت  بالا می باشد  به اکسیژن رسانی پوست  کمک  می کند،این تکنولوژی همچین لایه بالای پوست را لایه برداری کرده  و با  استفاده از capsugen آن را برای دریافت  مواد  مغذی آماده  می کند.

      کاربرد سوم:

      تکنولوژی tripollar  نسل  سوم RF  می باشد که بدون نیاز به عمل جراحی  روند  درمان را  بسیار آسان کرده  است با استفاده از تکنیک رادیو  فرکانسی tripollar  خیلی ساده  و مطمئن می توان  جوانسازی  پوست را انجام داد. Tripollar Radio Frequency  یا  همان RF  که  مخففش میباشد توسط انجمن پزشکان پوست آمریکا تست و تایید شده که در همه پوست  ها کلاژن را بازسازی می کند که باعث تقویت پوست و سفتی آن شده و  همه قسمت های بافت پوست را نیز بهبود  می بخشد.

      Tripollar

      ازاین تکنولوژی برای سفت کردن پوست صورت،بازو،گردن وشکم نیز  استفاده می شود که به تدریج نتیجه فوق العاده ای رومیتوان مشاهده کرد در کل می توان گفت بهترین وایده آل ترین روش برای رسیدن به زیبایی و رهایی  از علائم پیری است که کاملا  بی خطر بوده  و هیچ عوارض  جانبی نداشته و بلکه خیلی هم مفید و موثر می باشد.

      اثر گذاری دستگاه پلاژن؟

      عملکرد دستگاه  بسیار سریع  و موثر است و برای انواع پوست  قابل  استفاده می باشد . تکنولوژی oxygeno  تعداد  بی شماری Co2 را تولید کرده و خیلی آسان به سطح  پوست نفوذ میکند،طراحی  اپلیکاتور Oxygen از ژل می باشد تا حباب های Co2 را خنک کند  و  سپس آن ها را به داخل اپیدرم وارد میکند که بهینه سازی واکنش راازطریق یک نیروی جنبشی انجام دهد . حفظ رطوبت را بهبود  بخشیده ، اندازه منافذ را کوچک کرده و پف دور چشم را رفع می کند.

      اثر گذاری در پوست های حساس؟

      روند درمان توسط این دستگاه برای انواع  پوست  حتی  پوست های خیلی حساس مناسب بوده و بدون هیچ درد و خطری می باشد و هیچ عوارض جانبی ندارد و کسانی  که مبتلا به آکنه هستند می توانند  از این روش استفاده کنند، هنگام درمان فرد احساس ماساژ دلپذیری  را خواهد داشت  و بسیاری  از کسانی که این روش  درمان  را امتحان  کرده اند در طول درمان به  خواب فرو رفته اند و هنگام  بیدار شدن احساس رفع خستگی وشادابی وبه حالت آرام بخش دست پیداکرده اند.

      این مقاله توسط سایت آوا اسکین کر تهیه و خدمت شما عزیزان منتشر شده است.

       

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *